Derek G. Shendell, Melannie S. Alexander, Yuqi Huang
![]() |
| http://education-portal.com/cimages/multimages/16/stethoscope-book.jpg |
Περίπου ένας στους πέντε Αμερικανούς ξοδεύει ένα σημαντικό
αριθμό ωρών στο σχολείο κάθε εβδομάδα, και ως εκ τούτου, εκτίθεται σε μία
ποικιλία περιβαλλοντικών παραγόντων. Οι επαγγελματίες νοσηλευτές της κοινότητας
υγείας απαιτούν πόρους και ειδική εκπαίδευση για την απόκτηση της
περιβαλλοντικής γνώσης που απαιτείται για την αύξηση της προσωπικής και
κοινωνικής συνειδητοποίησης ως ενίσχυση της πρακτικής τους. Δεδομένων των
περιορισμένων πόρων για τα σχολεία και τις τοπικές πρωτοβουλίες δημόσιας
εκπαίδευσης για την υγεία, ο εντοπισμός και η ιεράρχηση των περιβαλλοντικών
ανησυχιών έρχονται πριν από τις δράσεις
για την πρόληψη ή τον περιορισμό της έκθεσης. Με την αύξηση του επιπολασμού του
παιδικού άσθματος, ιδιαίτερης ανησυχίας είναι οι παράγοντες εντός του σχολικού
περιβάλλοντος που μπορεί να λειτουργήσουν ως παράγοντες που προκαλούν άσθμα. Αυτό
το πρόγραμμα, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης μελέτης σε μια μεγάλη σχολική
περιφέρεια της μητροπολιτικής Ατλάντα, της Γεωργίας, ανέπτυξε και καθοδήγησε
μια έρευνα προτεραιοτήτων περιβαλλοντικής υγείας με σχολικές νοσηλεύτριες και το
άλλο προσωπικό του σχολείου για τα εσωτερικά και εξωτερικά μικροπεριβάλλοντα
που σχετίζονται με τα παιδιά σχολικής ηλικίας. Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι
συμμετέχοντες (Ν = 34) θα μπορούσαν να δώσουν προτεραιότητα στα περιβαλλοντικά
θέματα για την ενημέρωση των μελλοντικών δραστηριοτήτων παρέμβασης (όπως π.χ. η
διαρκής εκπαίδευση κατάρτισης), και να διακριθούν κατά κύριο λόγο από τους εσωτερικούς
παρά από τους τυπικούς εξωτερικούς παράγοντες έκθεσης και τις κύριες πηγές
τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.